torstai 17. syyskuuta 2015

Pakkailuja

Pop-upin loppumisen jälkeen olen ollut reissun päällä, periaatteessa ilman kämppää. Alivuokrasin kämppäni kesän alussa ja sama vuokralainen sanoi voivansa jäädä myös vaihtoni ajaksi, niin en ruvennut häätämään häntä kuukaudeksi. Muutenkin kuukauden ajan reissailu ympäri Suomea moikkailemassa perhettä ja kavereita tuli ihan tarpeeseen. Samalla sain pakkolomaa ompelusta. ;)

Pakkailut Berliiniä varten tuli siis hoidettua jo ajoissa, koska oli kiire reitillä eteenpäin. Olen reppureissaillut jonkun verran ja ihastunut rinkkaan matkoillani. Jotenkin perässävedettävien laukkujen kanssa törmää aina samaan ongelmaan, ettei laukkua yhtäkkiä saakaan vedettyä koska kakka X tai  kakka Y. Rinkka on aina selässä ja oikeilla säädöillä sitä on hyvä kantaa vaikka päiväkausia (vanha vaeltaja tietää).

On aivan erilaista pakata työreissulle kuin matkustusreissulle. Matkustaessa tarvitsee ajatella vain vallitsevia sääolosuhteita ja yrittää pitää tavara minimissä. Kun menee töihin ja joutuu vieläpä hakemaan töitä, joutuu ottamaan paljon "turhaa" mukaan. On hyvä olla mukana itsetekemiään vaatteita, että voi näyttää ompelujälkeään ja mahdollisimman monipuolisesti tietenkin. Ei voi olla varma millaisia "edustustilaisuuksia" tulee vastaan, niin on hyvä olla mukana monenlaisiin tilaisuuksiin sopivia asuja (itsetekemiä tietysti mieluiten). Berliiniissä olisi myös hyvä mainostaa omaa vaatemerkkiään. Näiden jälkeen voikin sitten alkaa miettiä, että mitäs OIKEASTI haluaisin pitää päällä?


Pakkauskaaos on kaaos. Kämppis arvosti.

Sain kuitenkin jotenkuten selätettyä tämän kriisin. Tavaraa on epäilemättä liikaa, mutta eipähän minulla ole rahaa juurikaan tuhlattavaksi Berliinissä, niin tuskinpa ostan mitään. Paitsi Supran Skytop II tai IV, jos niitä on minun koossa! Yleensä en pidä mistään merkkikengistä tai -vaatteista, mutta näihin minulla on pakkomielle. Vielä kun niitä olisi vinkeen värisenä. Olen kuolaillut näitä Supran nettisivuilta jonkun päälle puoli vuotta ja nyt näin ne Union Fivessa. Kysyin pienintä kokoa mitä kengistä oli, se oli 42.. Kolme numeroa liian isot eh. Sitten minulle tuotiin joku ihan muu kenkä oikeassa koossa, enkä enää kehdannut rankuttaa että haluaisin vain kokeilla, ihan sama mikä koko. Olin varmaan friikein asiakas hetkeen.

Skytop II

Skytop IV

Sainpahan hehkutettua kenkiä näin julkisestikin. Lento lähtee huomenna 6:40, se on menoa sitten! Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti