tiistai 3. marraskuuta 2015

Ja ne työt

Olen päässyt viimein tekemään suhteellisen paljon käytännönhommia. Siltikin työpäivät näyttävät valitettavan usein tältä:



Olen kuitenkin oppinut paljon kaikkea hyödyllistä ja saanut kehujakin somemarkkinoinnista. Mielialakin on ollut paljon parempi viime viikkoina ja voin sanoa jopa viihtyneeni! Asiaa ovat auttaneet muutamat kaverit, joita olen onnistunut haalimaan.

Järjestin kuvaukset tuossa pari viikkoa sitten. Kehittelin tyylit liikkeen tuotteista, etsin mallit facebookista ja pyysin yhtä suomalaista ystävääni kuvaamaan. Homma meni ihan mallikkaasti, nyt toivotaan että liikkeessä ollaan tyytyväisiä lopputulokseen. Toisaalta kukaan ei oleta mitään, tämä on vain ekstraa, jota ehdotin, että voisin tehdä.

Kuvauksista
Olen saanut aika vapaasti järjestellä liikettä uuteen uskoon, sitä mukaa kun talvisesongin tuotteita tulee. Tästäkin olen saanut kehuja! Kohta olen ihan kuplilla. Laitanpa kuvia liikkeen uudesta järjestelystä!

Quazi Design

Lisää
Laukut mm: Kiks, Aluc, Milch

Sag + Sal

Nukke 1, merkit mm: Steinwidder, Käufer (d) sein
Nukke 2, merkit mm: Recyclist Workshop, From Somewhere


Naisten näyteikkuna

Miesten näyteikkuna

2 kommenttia:

  1. Kivaa, että olet päässyt tekemään myös käytännön juttuja! Näyttää tosi hyvältä. Tahtoo nähdä myös livenä :)

    VastaaPoista